poniedziałek, 28 września 2015

Ogłoszenie

Nie umarłam. 
Żyję i mam się całkiem nieźle. Rok akademicki za pasem, ale nie poddaje się. Od ponad miesiąca mam napisany rozdział, jednak nie bardzo mogę go tu wstawić. A powód jest dość prozaiczny. 
Nie mam bety.
inFinite jest zawalona szkołą i nie mam z nią kontaktu od kilku tygodni. Mimo wszystko była świetną betą i może w przyszłości będziemy jeszcze ze sobą współpracować. 
Jednak teraz szukam nowej bety. 
Jeśli ktoś chciałby mi pomóc lub wskazać, gdzie udać się z tym problemem, to błagam, niech to zrobi. Bez bety nie ruszę dalej, a rozdział się nie ukaże. 
Pozdrawiam i liczę na Was. 

3 komentarze:

  1. Hm... Są różne pottero-grupy na fejsie i widziałam tam ogłoszenia typu: "Szukam bety" albo "Zostanę betą". Niestety, trudno mi powiedzieć, czy są to dobre i godne zaufania czytaczki :) Sama nigdy nie miałam bety, jak zapewne widać po ilości literówek... Może tam spróbujesz?

    Pozdrawiam,
    Szalona

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy będą się pojawiać kolejne rozdziały? Byłoby wspaniale... wiem że już od dawna nie piszesz, ale może wrócisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuj znaleźć betę tutaj: http://betowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mrs Black bajkowe-szablony